lid worden?

Contributie jaarlidmaatschap

LTC Waterwijk

SENIOREN

€ 209,- per jaar.  Seizoen loopt van 1 april tot 1 april het jaar erop.
Vanaf 1 september wordt een staffelkorting verrekend.

DAG LEDEN

€ 179,- per jaar.  Seizoen loopt van 1 april tot 1 april het jaar erop.  Dag leden kunnen alleen overdag op doordeweekse dagen tennissen.
Vanaf 1 september wordt een staffelkorting verrekend.

STUDENTEN LIDMAATSCHAP

€ 144,- per jaar.  Seizoen loopt van 1 april tot 1 april het jaar erop.  Het lidmaatschapsbedrag kan in twaalf termijnen betaald worden, dus € 12,- per maand (kopie studentenpas nodig).

JEUGD

Jeugd t/m 11 jaar € 45,- per jaar, t/m/ 6 jaar gratis lid ( 1 april tot 1 april )
Jeugd t/m 17 jaar € 104,- per jaar ( 1 april tot 1 april )

PROEFLIDMAATSCHAP

€ 40,- voor 2 maanden. Gaat u een volledig lidmaatschap aan na deze proefperiode, dan wordt de 40 euro verrekend met de contributiebedrag geldend op de dag van aangaan van het proef lidmaatschap.

GEZINSLIDMAATSCHAP

Het vierde gezinslid gratis lid. Dit geldt voor het goedkoopste lidmaatschap, en iedereen moet op één adres wonen.

overige

informatie

Gezinskorting

Als alle leden van uw gezin lid zijn, mits wonend op één adres, dan is het goedkoopste lidmaatschap gratis!
Vanaf 12 jaar mag er ook ’s avonds gebruik gemaakt worden van de banen.

Factuur

Facturatie gaat via KNLTB en mails met de factuur komen van ledenadministratie@ltcwaterwijk.nl Voor termijnbetalingen wordt € 1,21 per termijn in rekening gebracht Bij niet tijdig betalen wordt bij de 3e betaalherinnering € 3,00 in rekening gebracht en bij de 4e betaalherinnering € 5 euro. Alleen bij eerste verzending factuur is termijnbetaling mogelijk. Vanaf betaalherinneringen niet meer, dan alleen betaling ineens mogelijk.

Opzeggen

Het lidmaatschap opzeggen? Dit kan via e-mail ledenadministratie@ltcwaterwijk.nl.  Doet u dit voor 1 Januari, dan bent u uitgeschreven voor de start van het nieuwe seizoen. Zegt u na 1 Januari op, maar wel voor 1 April, dan worden de administratiekosten, t.w.v. € 25,- ,  aan u doorberekend. Wordt het lidmaatschap na 1 April opgezegd, dan zal de contributie verschuldigd blijven over het hele seizoen.